Fredag

Igår blev det en promenad på ca 2½ h, var dock inte jätteskönt ute :-P Blev lite sol emot slutet iaf, och vi köpte oss en kaffe var och satte oss en kort stund på en bänk och njöt ! :-)



Idag körde jag axlar på gymmet, det gick bra :-)
Hade mitt nya linne på mig som jag kikat på förut, fast då var jag för lat för att stå i kö till kassan haha, iaf.. tycker om linnen som visar ryggen lite.. speciellt att träna i muhaaha :-D





Idag åt jag också något till lunch som jag inte ätit på lääääänge.
Nu kommer väl ni läsare tycka att det inte alls är gott och hur faaan kan man vilja stoppa det i käften ?!
FISKBULLAR med RIS :-D



Hittade något riktigt smarrigt i affären idag.. ni kanske föredrar det ? ;-)

(en skalle för er som inte ser)

När jag ändå är inne på matspåret... måste jag tipsa om funlights nya saft... riktigt god !




OCH... nu kommer ju Samsung S3: an som jag så gärna vill ha ut... !!!



Aja... ha en trevlig fredag !
Själv skall jag tvätta om ca 1 h... wiho !
Men blir väl en rulle senare iallafall... this means war, verkar bra ! :-)



Jävla långt inlägg...
puuuuusshaaaj !


Kommentarer
Postat av: Malin P Larsson

Okej men det är ju trevligt det också. Jag kom hem från USA imorse så har varit där :)

2012-05-05 @ 22:14:35
URL: http://cayenne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0