Torsdag



Kom nyligen hem, slängt i mig mat och ska strax ta och knalla iväg för att sola tänkte jag.. om jag hittar ett solarium dvs :-D
Tanken var att åka till liljeholmen för att kolla på nya underkläder faktiskt... men var för lat när jag var klar med möten + ärenden idag att jag skippade det... skall ändå åka in till stan i helgen förmodligen och äta onyttigt + gå på bio med en stor godispåse, så då hinner jag kanske kika i någon butik också ;-)

Saker och ting börjar falla på plats, och det är så JÄVLA SKÖNT !



Har ingen helkroppsspegel ännu (väldigt jobbigt :-P) så tog en bild på kroppen i camen när jag ändå höll på att latja haha.. blivit lite kurvig på sistonde :-P Aja... de får vara så haha... Äter mer ett tag till sedan får jag se om jag drar ned på maten lite inför sommaren... :-)


Nej... dags att tvätta bort fejjan (sminket) och gå på solariumjakt ;-D
Puss !

Kommentarer
Postat av: Aurum

Hotness!

2012-03-16 @ 08:17:46
Postat av: Julia

jävla snygging :P

2012-03-16 @ 09:55:06
URL: http://juliagrubisic.myshowroom.se
Postat av: Sanna Mathias ("Tians") flickvänn

Vad snygg du är Michan! Hittade din blogg av en slump och har följt den ett tag, du är en stor inspiration! Tänkte bara fråga om du äter och kan rekommendera något PWO? :)

2012-03-17 @ 17:34:24
Postat av: Micha

Hej Sanna :-D

Tack för din kommentar -.- !

Hmm.. PWO... jag kör på Jack3d som jag tycker fungerar ganska bra, men först och främst är jag kräsen vad gäller smak, och de är en av de få jag faktiskt får i mig haha :-D

Har du testat Jack3d ? :-)

2012-03-19 @ 10:23:53
URL: http://michaelamolander.blogg.se/
Postat av: Sanna

Nej jag har inte testat den, har hört något om att den skulle vara dopingklassad så har inte vågat :P Har inte provat PWO tidigare men funderar på att börja :)

2012-03-19 @ 21:16:56
Postat av: Micha

De är nog mer om man skall tävla inom kroppsbyggning man behöver oroa sig för att den skulle vara klassad som doping :-)

2012-03-21 @ 20:08:08
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0