Måndag

Har precis kommit upp från ett låååångt skönt bad och nu sitter jag här och glor.
Funderar faktiskt på att lägga mig om inte alltför lång tid, finns ändå inte så mycket att göra :-P
Äta lite kvällsmål innan såklart..

Måste bara skriva att det skall bli så skönt byta gym snart, ska tillbaka till SATS ett tag tror jag, ligger ju hyfsat nära, och de finns ju anläggningar lite här och där, f24s är ju inte lika stort som SATS så närmaste tar ju ett tag att komma till.. är lite segt. Känns inte som att dt var värt att ha kvar kortet där nu efter en händelse, inte för att den "berörde mig" men tycker de var riktigt dåligt utav en person som jobbar på gymmet att göra så som hon gjorde mot en annan.. 
Nåååja det blir nog bra detta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0