Bar

Eftersom bloggappen inte riktigt sammarbetar med mig när jag skall lägga upp bilder så får jag slänga in bild på baren nu haha..

image description

Som sagt, farligt god ;-) Har 2 st till som jag skall testa i samma märke, dock mer chokladsmak.. så de lär ju vara ännu godare :-P

Igår körde jag rygg, blev 10 på 80 kg i marklyft.. så nu borde jag, logiskt, klara 100 kg 1 gång iallafall haha... Det har liksom tagit stopp vid 90-95..

Maten ligger jag fortfarande ganska högt på (iaf om man jämför med innan jag höjde)
ligger på ca 2000 kcal, varje dag.
Har kört efter ett schema senaste 5-6 veckorna också. Har försökt att öka i samtliga övningar varje pass, vilket har gått ganska bra faktiskt :-)
schemat är uppdelat på 4 dagar, och ibland kan jag slänga in ett 5e pass... då blir de mage och lite gluteövningar bara.
Men nu till nästa vecka skall jag ändra upplägget och ska nog köra en vecka med lite lättare pass... sedan en tung vecka, efter de vet jag faktiskt inte hur jag skall göra, får fundera lite.. ;-)

Ja.. de var lite om min träning just nu då...

Har som sagt fått lite kommentarer om att jag måste sköta min updatering bättre, skall försöka så småningom, har bara en hel del just nu så tiden och energin finns liksom inte :-P
Måste också hitta en hårddisk vilket verkar omöjligt om man inte vill slänga ut 1000 kr haha.. och då är det ju nästan bättre att köpa en helt ny dator.. eller, iaf roligare :-P

Nu får det räcka för denna gången, nu måste jag sätta fart... ha de göööött ;-)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter hon på andra bilden? hon hade en kropp to die for :)

2012-03-08 @ 11:18:21
Postat av: Micha

Önskar jag visste, för tycker också hon ser helt amaziiiiing ut :-(

2012-03-08 @ 13:42:15
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0