Today&yesterday

Igår efter att vi tränat i Södertälje mötte vi upp Ps syster och köpte oss hamburgare och kaffe, satte oss vid maren och njöt av solen en liten stund :-)
Storhandlade lite på vägen hem.
Kollade film , 2 st faktiskt, men ingen av dem var speciellt bra.
Idag hade jag läkarbesök på dagen.
P gjorde mig sällskap dit. Vi promenerade alltså.. i över 4 h fram och tillbaks haha !
Köpte oss en sallad som vi slängde i oss på vägen hem också, egen plocksallad is the shit ;-D
Nu har jag ont i benen vill jag lova... och imorgon ska jag köra ben, är tanken iallafall.
Är ju stängt på fre och lördag på sats så blir lite mix i träningsschema.
Blev bjudna hem till T&H på fredag också, skall bli mys <3
 
 
 
Så hittade jag en fin bikini på H&M igår :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0