Tisdag

Jisses.. var tar tiden vägen haha !
Jag fastnade framför dumburken IGEN !
Massa spännande saker på tex youtube haha !

Rygg och biceps idag, gick bra, inga maxvikter idag dock, utan reppade lite på 80 kg i marken :-)
Åt nog den godaste baren jag ätit hittills efter passet också, sedan att den innehåller en hel del kcal är en annan femma ;-)

Finns att beställa på gymgrossisten btw ;-)


Storhandlade lite på willys med <3 sedan där vi hejja på T som jobbade -.-

Har tvättat mina sminkborstar... som jag typ gör 3 ggr om året.. skääärpning !

Fick paket , nya byxor, satt perfekt, tajt och bra, lite för tajta kanske, men tanken är ju att jag ska slimma till mig lite snart haha, lite låga i midjan också så man får passa sig när man ska sitta ned ;-P


Nu måste jag ta och äta lite kvällsmål, och kolla upp exakt vart frisörsalongen ligger som jag ska till imorgon ! :-) Ska bli så SKÖNT att få håret fixat ! :-D




Kommentarer
Postat av: Julia

Tycker du bara borde köra snyggo!!

Vet ju inte exakt vad de handlar om, kan ju va en jobbig situation men ändå de är din dröm så köör!! :) hejja dig!!



Åh snygga, va är de för brallor ;)? Ser ut son dr denim som vi har.

Svar: Hmm.. jag köpte dem på nelly.se haha :-D Men de är liknande denim, fast liite annorlunda material :-D
Michaela

2012-06-13 @ 11:06:21
URL: http://juliagrubisic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0