Solen, kom tillbaaaka

Solen försvann... otippat ?! :-/ 
Jag som skyndade mig hem för att sätta mig på balkongen och få lite färg ! :-(
Tog en bild på hur dagsformen ser ut när jag ändå sprang runt i bikini (överdelen iaf haha)
Inte lika låg fett% som förra sommaren, det ser jag klart och tydligt på att mina magmuskler inte syns lika mycket , men lite kanske jag klarar att slipa till innan sommaren är slut iaf haha.. Känner dock ingen riktig stress.. rund är ju också en form HAHA !
Har ju iaf lite större booty nu än förut, och det tackar jag för ! :-)
Ikväll blir det dock inget slipa på formen... bio + godis.. vi ska se på Iceage :-D

Kommentarer
Postat av: Anonym

gryym kropp:) har du funderat på att tävla? tror du skulle kunna gå långt!! :)

Svar: Tack, det var snällt av dig :-) Tanken på tävla finns, men jag vet inte... tror inte jag skulle kunna ställa mig på scen förens om flera år.. om de skulle införa bikini i sverige kanske jag skulle kunna tävla inom snar framtid.. men BF.. de krävs lite mer muskler :-/
Michaela

2012-06-29 @ 16:48:53
Postat av: Bröstintresserad

Haha formen ser ju lite annorlunda ut när man står med ryggen böjd sådär också ;P

Svar: Ooojah, om man sitter ser den ÄNNU mer annorlunda ut...
Michaela

2012-06-29 @ 17:17:27
Postat av: Therese

Hur håller du dig i så bra form trots att du verkar äta godis och dylikt hyfsat ofta? Vad äter du under en vanlig dag? Kör du mycket cardio? Ser grymt bra ut!

Svar: Hmm... äter med måtta på dagarna.. haha.. eller nej.. de gör jag inte :-P Saken är den, jag ÄLSKAR mat (lite för mycket)..
Jag väljer dock mat som mättar och inte är lika energität som tex en bulle varje dag kanske :-)
Sedan tror jag att om man kör styrketräning så har man lite mer att "spela" på helt enkelt.
Michaela

2012-06-29 @ 17:24:16
Postat av: Tesse

Snyggfan!

Iceage är alltid rolig :)

Svar: Du är snygg !
Michaela

2012-06-29 @ 23:42:45
Postat av: Hej

Larvigt bra form!!! Got Damn..

Svar: Tack :-)
Michaela

2012-06-30 @ 11:54:25
Postat av: Linda

Wow, vilken tight och slimmad kropp ! Grymt jobbat, sjukt snygg är du . Kram på dig Linda

Svar: Tack Linda, även fast att jag själv inte är helt nöjd -.-
Kram !
Michaela

2012-06-30 @ 13:12:30
Postat av: Anna Nyhm

Jag kan inte hålla mig ifrån och skriva att det där är perfektion!

Svar: Tack snälla, men perfektion, lååångt ifrån :-/
Michaela

2012-07-01 @ 12:35:07
Postat av: Sara

Oroa dig inte för magnuskelaturen.
Du rockar verkligen den där bikinin och troligtvis vilken annan bikini som helst.

Väldigt fin och vältränad kropp. Dina axlar är fan de bästa axlar som jag sett, grymma!
Och du har ju inget fett som väller över någonstans, jag tex kämpar med fettet som verkar vilja hänga kvar vid ovan höftbenen.

Livegnes alltså. Usch, du är helt slät och fin.
Var stolt:)

Svar: Snäll du är Sara :-) Men mina axlar är nog en av de sämre delarna på min kropp :-P De har jag alltid haft svårt för att få till.. vet inte om bilden är missvisande så de kanske ser bättre ut än vad de egentligen är :-P

Men igen, tack :-D

Michaela

2012-07-01 @ 13:48:29
Postat av: Anna Nyhm

Jag hoppas efter alla dessa positiva reaktioner att vi får se mer av sånt här! Följer dig och blir lika inspirerad varje gång en bra bild, där man verkligen ser att slitet har lönat sig, dyker upp! =)

Svar: Jag undviker ju att lägga upp alltför många bilder på kroppen, just för jag inte riktigt är nöjd (blir man någonsin det) men jag kan försöka att slänga in lite oftare :-P Tack så mycket för allt positivt <3
Michaela

2012-07-01 @ 18:53:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0