Smink

Har fått fråga om vad jag använder mig av för smink mm.. Tänkte jag skulle slänga ihop ett inlägg om det, snart :-P
Men sålänge kan jag tipsa om något som jag INTE tycker är bra, fast som egentligen med tanke på priset borde vara det..
Mascara från YSL... det är, tro mig, den SÄMSTA mascaran jag någonsin ägt, och jag har haft ett par stycken genom åren... Har aldrig haft problem med att mascaran efter ett tag hamnar på ögonlocken eller under ögat, men med denna, VARJE gång... blir att kasta... :-(

Kommentarer
Postat av: T

Nu har du visat den sämsta mascaran vilken är den Bästa enl dig? :)

2012-06-05 @ 01:22:02
Postat av: Micha

Bra fråga :-P Vet inte riktigt, men en som jag inte gjort mig besviken är lancome hypnotic :-)

2012-06-05 @ 17:18:18
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0