Skönt !

Idag har varit en ganska jobbig dag.. hade grymma mardrömmar inatt också. Varit hos läkaren, men fick ett positivt svar så nu känner jag mig SÅ LÄTTAD !

Tränat bröst&triceps. Inga rekordvikter, kände mig lite klen idag.
Åkte till T&E efter för att kika på deras hus de precis flyttat till i Järna :-) Riktigt mysigt !

 

På vägen hem åkte jag och P förbi BurgerKing och åt, smaskigt ! :-D

Hämtade vårat paket från gymgrossisten med lite nya PWOs, jack3d i 3 olika smaker. Jack3d är en av de få PWOs jag får i mig så ska bli spännande att testa dessa ! Hallon lemon, äpple och någon mer hallonsmak :-)



Såg också den största chokladbollen på affären.. haha 1 KG !!!

Har hört så mycket bra om Ricinolja.. så ska testa och se om det är bra för håret :-)



Nu ska vi strax se någon film... ciaaao !


Kommentarer
Postat av: Stephen lynch

Är det dehär vi pratar om??

http://www.youtube.com/watch?v=8c_l3PULpys&feature=youtube_gdata_player

Tjing! :)

2012-06-20 @ 21:56:45
Postat av: Micha

Nej ;-)
Jag behöver inte oroa mig för sådant som du behöver.. måste vara jobbigt :-(

2012-06-20 @ 22:56:25
URL: http://michaelamolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0