Love

Äntligen funnit ett par snygga (och sköna) vita jeans ;-)
 
 
Nu ska jag strax fixa frukost, sedan vid 11 drar jag och Patrik iväg till sollentuna för att köra ett snabbt axelpass på Gumses gym.
Hem, dusch och fix, sedan ut till Södertälje för att fira midsommar med våra fina vänner T&H :-)
Jag fick en uppgift igår... köpa fläskkarre... och jag failade med den lilla saken haha !
Jag köpte en stor köttklump istället för färdigskuren, så det var bara att skära köttet med en alldeles för dålig kniv ;-D
Nåja... de kanske går att äta ändå haha  !
 
Hoppas ni får en fin dag <3

Kommentarer
Postat av: Julia

Whaaa, försökt hittat dom då ja ska ge mig på vita byxor som jag är rätt kluven över om ja ens trivs i men finns ju inte storlekar kvar på nätet, where did u find?

Svar: Jag beställde ifrån Nelly... men ser ut som att de kan vara slut nu :-(
Michaela

2012-06-25 @ 11:04:18
Postat av: Julia

Hittade dom på zoo men fanns bara S borde nog ta XS men men, inte fått hem dom ännu :)

2012-06-26 @ 18:09:12
URL: http://juliagrubisic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0