Kolmården



Var ju på kolmården igår som sagt, första gången jag är där , så det var riktigt kul :-D
Hade sådan TUR med vädret också, de regnade när vi satt i bilen på väg ned, och direkt vi hade gått klart och var vid bilen, började det ÖSREGNA.
Var tillochmed soligt under tiden vi gick runt där :-D

Tog ju en del bilder, men bara med Iphone, och jag ORKAR verkligen inte försöka föra över bilderna (sedan kanske jag råkar göra något heeeeelt fel och eftersom jag sitter på Ps dator så är de lite dumt:-P)
Jag får snällt vänta tills någon kan hjälpa mig haha !
På väg hem handlades det taco som vi blev bjudna på hos T&H, efter middagen hyrde vi film, kom inte hem förens 2 tiden tror jag :-)
En heldag minsann !
Riiiktigt trevlig ! :-D


Nu ska jag kleta på mig en ansiktsmask och lägga mig i ett baaaaad <3
Upp tidigt imorgon, så blir sängen inte alltför sent idag, sovit lite dåligt de senaste nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0