Håret



Resultatet

Blev inte riktigt som jag tänkt mig om jag ska vara ärlig.. tråkigt !
Jag ville få bort allt det röda, och ljusa upp med en askig ton. Ni såg kanske bilderna jag lade upp förut om hur jag ville ha det... har ju haft så förut så vet ju att det inte är omöjligt att få till även fast jag har röda pigment i mitt naturliga hår..
Nåja.. nästa gång får jag ljusa upp det mer istället.. är väl bra på ett sätt att inte ljusa upp så mycket på en och samma gång, mitt hår har ju fått tåla en hel del haha !
Klippningen, den blev jag däremot nöjd med ! Hon gjorde en helt ny variant när hon klippte upp håret, riktigt nice ! :-D

Sprang in på Gina en snabbis och köpte ett fint linne, ska visa er sedan, men nu måste jag ÄTA ! Hungrar ihjäl... ( ja jag hungrar ihjäl om jag inte äter på några timmar haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0