Fredag

Helluuu folks !

Ikväll kommer L hit, vi ska ha lite "tjejkväll" tänkte vi ! :-D Äta tacos, lite godis, se en töntig tjejfilm ;-)

Tänkte ju att vi skulle ut och sätta oss på uteservering, MEN jag tycker inte att vädret är så stabilt ? ...

Bättre att göra de en dag som man VET att de kommer vara bra väder :-)




Blir så ARG... min hy är KATASTROF nu :-(
Vet inte varför heller.. gaaah !

Hoppas att det blir bra snart igen, annars vettetusan vad jag ska göra !



Kunde ju inte hålla mig från dessa... jäklar vad lång man blev haha !

Lite osäker på om jag skulle behålla eller returnera dem, men efter att jag fråga om råd på FB så vart det inte så svårt att bestämma sig.




Kommentarer
Postat av: Tesse

Vad mysigt, ha en trevlig kväll :) puss

Svar: Tack vännen :-D
Puss !
Michaela

2012-06-15 @ 19:49:04
Postat av: Julia

Sjujr snygga!!!
Hittat var?
Brukar inte gilla kilklack men Nice som fan!

2012-06-16 @ 17:59:32
URL: http://juliagrubisic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0