Bröstintresserad

Svar till "bröstintresserad"
Fick en kommentar, om jag funderat på att förminska mina bröst då de ibland ser "monstruöst" stora ut.
Och svaret är nej, jag har faktiskt aldrig tänkt tanken på att förminska dem ;-)
ÄLSKAR stora bröst !
Dock har jag tänkt att jag vill förstora dem, craaaazy huh ?!
Haha... MEN, då jag vet att jag har en skev bild, och lätt blir "blind" när det kommer till vissa saker, så ska jag INTE göra dem större.
Sedan tror jag inte min rygg kommer tycka att det är en sådan bra ide heller om de skulle bli ännu mer vikt ;-)
Och då jag inte heller är en "BHälskare" så ser de faktiskt inte så groteskt stora ut när jag bara har på mig toppar under :-)
Senaste inlägget där du kommenterade har jag ju faktiskt BH på mig :-)
 
Så.. nu fick du ett långt svar på din fråga, hoppas det duger ;-D
 
 
Ha en fin daaaag !
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Bra svar!!! Vill också görs större men velat sen bandaget åkte av ;) love tits!!!

Samma för mig hatar bh, har alltid toppar från hm :)

Svar: Haha, ja, SÅ mycket mer bekvämt ! Så fort man kommer hem, knäpper man bort BHn, aaaah freeeedom ! HAHA
Michaela

2012-06-29 @ 16:14:39
URL: http://juliagrubisic.blogg.se
Postat av: Emma

När ni ändå är inne på det ämnet tänkte jag fråga hur många cc du har?

2012-07-07 @ 00:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0