Beslutsångest

Lite inne på samma spår som inlägget innan haha..
Funderar lite på hur jag ska göra med formen just nu..
Är ju strax sommar, man skall vara mer lättklädd, och just nu trivs jag inte riktigt med hur jag ser ut i kroppen.. har ju medvetet ätit mer just för att jag vill lägga på mig lite mer muskelmassa.. MEN, jag känner att jag inte kommer palla känna mig såhär mycket ur form om jag ska kunna njuta av sommaren och känna mig bekväm.
SÅ, nu funderar jag på att dra åt kosten LITE... Handlar ju bara om att jag gått upp kanske 3-4 kg från formen jag känner mig OK i.. Så det är inget stort projekt precis. Vill inte heller att det skall gå så lång som för 2 år sedan (?) då jag tränade på crossfiten dagligen i 1-2 h och åt för lite mat, rumpan vart platt och musklerna började sakta tvina bort... Så det misstaget ska jag inte göra om igen, INTE snyggt !
Sedan är det ju inte lättare att P har kommit i så bra form, man känner sig som valrossen brevid honom haha !

Och jag vill påpeka, detta är MINA tankar och känslor, hur jag känner att jag vill bli lite tajtare för att "må bra".

Denna bilden är några veckor gammal... har börjat lägga på mig lite "govikt" här, men någonstans där tror jag bli lagom.

Får höja kosten igen efter sommaren, satsa på att lägga på mig lite mer muskelmassa, då kan man dölja med lite extrakläder -.-

Jag måste fundera lite på när jag ska starta projektet mot sommarformen, kommer förmodligen gå snabbt då de som sagt inte handlar om speciellt mycket vikt... kanske bara testar att dra ned lite nästa vecka på allt onyttigt i veckodagarna, bara det kommer nog ge resultat :-P

Kommentarer
Postat av: T

You GO girl <3

2012-06-01 @ 10:37:12
Postat av: Julia

Seriöst!! Ge mig ditt upplägg, sjukt Nice snyggo!!



Tror de bara är dina ögon som har fel på sig och din känsla är totalt ute och cyklar. Min form om den ens funnits har tappats bort för länge sen ;)

2012-06-02 @ 09:17:33
URL: http://juliagrubisic.blogg.se/
Postat av: M

Du är vacker både på in o utsida:)

2012-06-04 @ 14:50:41
Postat av: Micha

J : Men då är du också ute och cyklar ju ! :-D



M : Tack så mycket -.-

2012-06-04 @ 18:17:55
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0