Tidig födelsedagspresent

Idag fick jag present av Patrik, lite tidigt, fyller ju inte år förens 22 aug, men då han ville ge mig lite körlektioner på skolan kunde han inte direkt vänta, eftersom att jag tänkte att jag ska ha körkortet i slutet av augusti :-)
Sedan fick jag ett par underkläder också, men vissa som läser min blogg skulle väl få hjärtattack om jag visade en bild på dem med tanke på hur ni reagerar på somliga av mina inspobilder .. HAHA !

Och en sak till, nu är det klart, i slutet av augusti kommer jag gå en makeuputbildning !
Ska bli kul, har ju tänkt på den ett bra tag, och nu har jag verkligen chansen...
Dock är de ju inte alls en makeuputb som jag EGENTLIGEN vill gå.. men med tanke på att de kostar ca 70 000 så får de vänta till den dagen jag blir rik eller någon kanske tycker de har lite för mycket pengar och vill skänka en slant haha !
 

Kommentarer
Postat av: Tesse

Vad kul gumman :) vad glad jag blir att de går bra för dig! Du är värd det bästa och vad gullig P är som vill sponsra :) mohaha puss <3

Svar: Tack söt ! :-) Känns bra att verkligen komma igång med saker man skjutit på alltför länge !
Puss <3
Michaela

2012-07-03 @ 19:49:08
Postat av: Julia

Va kul :) du kommer äga både körkort och muutbildningen :)

Svar: Haha tack <3
Michaela

2012-07-04 @ 10:01:43
URL: http://Juliagrubisic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0