Skitpass !

Kom hem från ryggpasset för ett tag sedan... och jäkla skit vilket dåligt pass ! Måste vara årets sämsta !
Urk !
Nåja... nästa blir väl bättre iaf :-P
Helgen var iaf mysig, var hos mor, åkte hem på söndagkvällen.
Vi gjorde väl inget speciellt egentligen, var på stan, tog en promenad, ÅT MASSOR !
Var ju inte så jätteroligt väder.
 
Blev hämtad av T, H och P vid södertäljesyd, åkte hem till T&H en stund på kvällen, dock var jag så TRÖTT :-S
När vi kom hem tog de inte lång tid innan jag däckade.
Igår övningkörde jag , sedan kom P och hämtade mig på skolan och så drog vi till Södertälje och tränade bröst och triceps tillsammans.
Efter passet drog vi hem till T&H (stackars, de blir ju aldrig av med oss haha)
Tog en promenad, sedan bestämde vi oss för att åka och handla lite kött mm för att grilla lite :-)
Var en riktigt bra ide  ! ;-)

 
Slänger in lite mer bilder från helgen..
 
Vi åt indiskt..
Jag åt upp allt... och snodde lite av mor också... folk tror inte riktigt på mig när jag säger att jag kan äta MYCKET... tro mig.. jag petar inte i maten...
 
Det räckte ju iinte med middagen bara, utan en biskvi + kaffe var ju givet som efterrätt ;-)
Vi körde en repris från fredagen, kan ju inte skita i lördagsgottat ! ;-P

Min vacka mor <3
Jaaa.. vi fikade bulle också.. :-P
 
Mamma hade bild på mig och 2 bröder <3 haha.. köttbulle !
Måste ju fota sig själv...
 
Min älskade mor läser min blogg.. så hon köpte min hällekaka jag tjatade om i ett inlägg :-P
Men jag fick beslutsångest om vilket pålägg.. så det blev 4 st på en macka haha ! cp...

Kommentarer
Postat av: Tesse

Det är bara trevligt i eran närhet och vi vill inte att ni ska ha känslan att ni tränger er på :) Puss bästa <3

2012-07-17 @ 21:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0