Shoulders

Phuuh.. haft fullt upp idag ända från klockan 8 imorse haha !
Vart klar med tvätten vid 19 och har iaf hunnit ta det lite lungt efter dess.. duschat och ätit mat, kikat lite på bloggar mm :-)
Körde på skolan idag också, går bättre och bättre för varje gång (vore ju illa om det gick sämre och sämre ;-))
Nästa gång ska vi ta oss till Farsta är tanken, se lite om man kan få någon koll på hur den platsen ser ut, eftersom att jag kanske ska köra upp där sedan ?! ..
 
Axelpasset gick bra, intensivt om inte annat, lite stressad för att hinna hem tills att tvättiden drog igång.

På lördag bär det av till Ullared, ska bli kul !
Har lite saker som fortfarande behövs inhandlas till lägenheten.. som en vardagsrumsmatta.. + lite annat smått jag vill ha.. typ mer "prydnadsgrejer", får se vad man kan hitta !
 
Har lite planer på att åka upp till Östersund snart också.
Hälsa på min vän Linnea :-)
Har ju bott däruppe några år för er som inte vet.
Funderar på att åka när "stråket" är.. typ lite öl/mat tält som är dagarna innan Yran om jag förstod det rätt haha !
Vore ju hur mysigt som helst, dock kan jag ju inte bara släppa allt jag har här hemma som måste göras, men får se, ska göra vad jag kan för att komma iväg :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0