Ny vecka

Måndag !
Har gått en promenad till solariet.. för här får man fan ingen färg genom solen iaf :-P
Sedan var vi på IKEA igår lite spontant för vi hade tråkigt framåt kvällen, handlade en till hylla som vi precis fått upp ovanför sängen.
Pimpa till med lite spotlights också :-) Blev jättefint !
 
Kan ju inte åka till IKEA utan att fika ;-)
 
På dagen igår kom T & H förbi, de ville joina oss på en promenad, gick in till söder-eriksdalsbadet, åt lite, fikade m glass, och gick hem :-)
 
 
Ikväll ska jag med P och träna på Gumse, bröst & triceps :-)
 
Undrar om jag kan lura P att hjälpa mig färga håret , idag kanske det blir tajt, men imorgon ? :-P
Är dock sugen på mörkt igen... men jag ändrar mig ju VARJE dag !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0