Kortslutning

Kortslutning, error, fenito... just det.. min hjärna lägger snart av !
Jag får liksom inte ihop allt som sker i mitt liv just nu.
Allt känns bara som ett enda stort KAOS i hövve..
Saker ska planeras, bokas, möte hit, möte dit etc..
Jag kan inte tänka klart ! Gaah! Blir galen !
Åka till Östersund.. när ? Letat biljetter... hutlösa priser.. jag har inte pengarna , försöker söka vidare med buss ... finns inte ens biljetter eller ? Hemsidan verkar säga så iallafall..
Mor i helgen, eller kanske utgång med Linn ?
Men mor har ju semester nu, så passar ju bra denna helgen, spec om P jobbar, men han vet inte ännu..
Körlektioner inbokade... men måste förmodligen hitta ny körskola då ett problem uppstått ang uppkörningen..
Möten, massor MASSOR av möten mm !
Mina vänner... jag kan inte ens ge dem svar om dag vi kan ses för jag kan inte få det att fungeeera !
 
 
Behövde bara ventilera lite !
 
Nu ska ja äta kvällsmål och sedan SOVA ! Känner mig helt dööööd !
 

Kommentarer
Postat av: Tesse

Andas kvinna! Vi finns kvar, du behöver lite andrum! Puss hjärtat <3

2012-07-09 @ 22:44:43
Postat av: Nallie

Hua känner igen mig! Du får försöka ha en kalender så du kan planera möten, tid med vänner osv så du har tid emellan för att bara vara och ventilera, annars är chansen stor att man går in i väggen! Hoppas du får lite ro snart!! Kram

2012-07-10 @ 09:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0