Hej Fredag !

 
God morgon ! :-)
Har dock varit vaken sedan klockan 7, ätit lite frukost och updaterat mig med lite bloggläsning mm.
Ska strax börja packa och fixa mig iordning inför trippen till Eskilstuna i helgen !
Kommer bli skönt att komma bort ett tag, och spec hem till mor där jag kan få bli lite bortskämt *Mwahaha* !
 
Körningen gick bra igår, vi begav oss till Kungens Kurva för att öva lite cirkulationsplatser.
Nästa lektion är på måndag, sedan har jag 2 till lektioner inbokade nästa vecka, då min lärare går på sem. veckan efter.
Får jag se om jag kan lyckas flörta till mig lite körning med P då istället, och plugga mycket teori för att kompensera :-)
 
Nääää... om man skulle sätta lite fart så det inte blir stress sedan , ha en fin helg <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0