AHAHAHA!

Roar mig med att kolla lite gamla bilder på datorn.. (dock borde jag sätta fart och kolla vad som skall med imorgon...)
Och jag såg precis en bild på när jag hade som ljusast hår.. fyfan säger jag bara HAHAHA !!
 
Jag som precis innan tänkte tanken på att jag kanske skulle skippa att bli ljushårig och dra i en brun toning i ruffset istället... och när jag ser denna bilden vet jag iaf att de INTE ska bli för ljust hur jag än tänker göra ! Katastroooof ju !
 
 
Mitt uberfina brännmärke syns ju en hel del på armen också, tur de i stort sett är borta nu !
Snyggt liksom...ha !
 
Neeh... skulle vilja ha tillbaka denna färgen TYP, ljust, men askigt och blandat ljusa och bruna slingor.. men ingen frisör verkar ju kunna sitt jobb ! För ja , jag vet ju att det går att få mitt hår så...
 
Inte bästa bilden I know...
 
 
 
 
Nej... dags att sätta fart... kan kika bilder hela natten annars.. ska upp vid typ 3 haha !
Förmodligen blir det inga inlägg i helgen, eftersom APPEN FORTFARANDE inte fungerar !! Aaaargh !
 
Puss och ha en fin helg ! <3

Kommentarer
Postat av: Tjena

Ville bara säga att appen fungerar nu.
Och att du gör rätt i att inte färga håret så ljust igen:)

Svar: Tack :-) Jag fick dock ta mig i kragen och updatera min iphone för att det skulle gå att blogga igen :-P
Michaela

2012-07-07 @ 18:31:54
Postat av: Anonym

Skojar du? Du är riktigt fin blond!!

Svar: Kan inte ens kalla de det blond :-D Snarare vithårig haha :-D Men tack för att du iaf tyckte det såg bra ut, även om jag inte håller med :-)
Michaela

2012-07-08 @ 12:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0