Uppdatering och Nyår !

Får la börja med att önska alla ett gott nytt år :-)!
Själv känner jag på mig att detta året kommer bli ett bra år, jag har lite att se fram emot, jag känner mig jäääävligt lycklig till och med, men ska inte avslöja för mycket ännu hehe..

Igår var jag, Patrik och Conny och tränade på Delta, C körde rygg och biceps medans jag och P körde ben, som vanligt :-)


Sedan körde vi C till tåget då han skulle hem till mor.


På kvällen var vi bjudna hem till T&H :-)
H hade lagat middag i flera timmar stackarn hehe..
Men JISSES vad gott det var !
Efterrätten var en av de godaste jag någonsin ätit, och köttet till middagen, aaaah... godare än på en fin restaurang !
Chokladfondant



Gick ut vid 12 slaget för att killarna skulle få leka med sina fyrverkerier.
Jag och T var dock lite rädda då några puckon började sikta sina fyrverkerier mot folksamligar ist för uppåt... Fattar inte vad somliga har för fel i hövve.. ?

Jag har lite beslutsångest igen ang hårfärg haha.. sugen på att börja gå åt de blonda igen redan :-P
Inte platinablont, mer rågblont som jag haft den senaste tiden :-)
Att man aldrig kan bestämma sig :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0