Sjuk

Började känna av halsen igårkväll, och inatt kändes de som jag hade rakblad i halsen :-P
Inga halstabletter hade jag heller... ousch.
Kan ju inte pimpla the hela tiden heller.
Känns dock lite bättre nu...

Igår var sista dagen Conny var i sverige så vi körde ett bröstpass på Delta, J var också med fast han körde någon annan muskelgrupp :-)
Jag lyckades äntligen få till 60 kg i bänkpressen, vettesjutton vad jag haft för mentalspärr på den vikten :-S
Nu är de siktet på 100 kg i mark som skall slås också :-P
Efter åkte vi in till gamla stan då C är på jakt efter ett smycke, dock fanns de inte någonstans, så vi satte oss på en kebabgrill och åt middag tillslut istället :-P

Nu är C påväg tillbaka till USA, om inget gått snett dvs ? Såg att de var något problem på hans FB status :-O
Har iaf varit jättekul att få umgås med bror dessa 2 veckor, kommer sakna honom rejält. Får se när han återvänder till Sverige igen.
Tar de alldeles för lång tid får jag palla mig till honom på ett eller ett annat sätt ! :-)


Måste förövrigt tipsa om en bra rulle :
Warrior




Idag ska jag och P kanske testa ett nytt gym, vet ju att P kommer råda mig att vila idag, men är ju inte varje dag man tränar på nya ställen :-P
Får ta de lite lugnt bara :-)



Jag vet att de inte är något kul med neggoattityd på bloggar.. men jag måste bara få ur mig detta..
Är grymt besviken på hur vissa människor tar saker för givet och bara tänker på sig själva.. skäms på er !
Lova inget om ni inget kan hålla.. ett tips bara.

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Nämen, vi såg den nu ikväll haha. Tyckte den var sådär :-P.

Vem lovar å tar för givet? :-(

Puss

2012-01-07 @ 02:15:21
URL: http://emma-lees.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0