...




Har många gånger funderat på att sluta blogga, just för jag inte känner att jag vill dela med mig av så mycket av mitt liv till mina läsare.
Åandra sidan tycker jag ändå om att kunna blogga... så även om jag inte skriver så mycket om mitt privatliv ger det mig något.
Kanske kommer jag en dag att kunna låta er ta del utav mer än träningen och det "ytliga" bloggandet.
Iår hoppas jag också på att livet skall ta en helvändning, eller ja, iaf gå mot det bättre.
Känns som jag varit nere i skiten länge nog och nu är de bara "uppåt" som existerar.

Det gäller att försöka hitta det positiva i livet, tror det hjälper mer än vad man tror :-)



Kommentarer
Postat av: M

Förstår tanken, men du är en inspirerande person med vettiga tankar. Du har ett lyckligt förhållande och delar samma passion i livet som din respektive..



Man ser alltid det man saknar och det som gör det jobbigt att leva men man ser ALDRIG det man har. Du har en fysik som många tjejer skulle dö för , ett utseende som får folk att vända sig om och vad jag har uppfattat dig som om man bara utgår från bloggen en underbar personlighet som dock har fått utstått många nederlag i livet.



Tror du behöver bloggen som din fristad för att kunna ventilera, men kanske en blogg som endast inbjudna kan läsa? Om du är orolig för att blotta dig för mycket.



Glöm inte att detta är bara MINA tankar, jag kan vara helt ute och cyckla.



/M



2012-01-12 @ 22:05:29
Postat av: Micha

Tack M för din kommentar !

Ja, kanske skall fundera lite på en skyddad blogg.. :-)



Hoppas du får en bra helg ! :-)

2012-01-13 @ 09:04:12
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0