Utbildning

Suttit och kikat runt på lite utbildningar ett tag nu, dock har jag som sagt svårt att koncentrera mig så jag känner inte riktigt att jag fått fram så mycket haha.. Funderar lite på någon hälso/kost utbildning. Helst av allt skulle jag ju vilja gå en PT utbildning... men nu är de så att de kostar ju en hel del.. så det får isf vänta. Makeup utbildning vill jag ju också göra, men det är samma där, kostar X antal tusen :-(


Nåååja.
Måste bara skriva om en sak som jag läste igår. De var något forum som heter familjeliv (?) där någon kvinna hade startat en diskussion då hon nämner att hon hade kommit hem och hennes man hade suttit och r*nkat.. inte till någon porrfilm eller så, utan bara, ja, helt själv liksom haha.. iaf, då skriver hon typ : Nu är de droppen, mannen satt och r*nkade när jag kom hem, han skall ut !

Seriöst ? !
Hon såg det alltså som att han hade varit otrogen ?! HAHAHA... Tro att hon fick ganska många som motargumenterade henne.. men icke, hon tyckte fortfarande att de var heeelt fel och han skulle ut ur huset.. Jag blev både chockad och road på en och samma gång i den tråden iallafall :-D


Ni måste ju få er dos av inspo bilder ;-) :

Kommentarer
Postat av: Flisan

Hahah vilken toktant... Hon kommer bli ensam om hon tror att hon kommer hitta en snubbe som inte gör så..



Jag måste bara fråga vart du hittar alla dessa fantastiska inspirationsbilderna?? Grymma! Kan du inte lägg upp källa eller länk när du lägger upp inspo bilder?

Ha en fin helg!

2012-02-11 @ 10:48:41
Postat av: Andréa

Hahah! Ja hon kanske verkligen anser att Lena Handén är verklig? ;)

2012-02-12 @ 01:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0