Torsdag

Snart helg redan. Kommer ha fullt upp som vanligt nuförtiden, men saker och ting kommer så småningom lugna ned sig :-)
Ingen träning idag, försöker hålla mig till 4-5 pass i veckan. Låta kroppen återhämta sig och se vad det ger. Skall snart äta lite, blir dock bara keso med nötter, frukt och proteinpulver. Inget spännande :-P
Igår åt jag några mackor, vörtbröd som jag köpte på mig några limpor innan de försvann från butikerna, fasiken vad gott det var :-D Svårt att sluta äta haha !
Har ökat på maten ett par veckor/månader nu... ligger på ca 2000 kcal/dag, men fan vad svårt dt är psykiskt när man ser hur magrutorna försvinner mer och mer :-(
Men, får väl se om de ger mig mer muskler i slutändan , eller om jag bara blir fet :-D
Ännu svårare är de ju när hetsen inför sommaren har börjat... jisses !

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vill du att jag skall skicka över en dos av pwo:n Insane ? =) Alltid kul att testa nytt.. ökar motivationen lite också =)

Har ju 2 burkar till så.. Har så det räcker!

DMAA blir ju snart illegalt också=(

2012-02-18 @ 19:53:01
URL: http://www.metrobloggen.se/thisisme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0