Lördag

God morgon !
Har varit vaken ett tag, ätit en maffig frukost, kikat lite bloggar mm på nätet.
Idag ska jag köra ben tänkte jag, efter de är de fullt upp med ett "projekt" jag håller på med.
Mycket som sker just nu.
På måndag börjar en annan "utmaning", är lite nervös, men de kommer nog bli bra i slutändan.
Saker och ting börjar kanske falla på plats, äntligen.

Talade med mor igår, hon sade att hon hört att kylan skulle avta lite nu efter helgen, och det hoppas jag verkligen, för nu kan man ju inte ens vistas ute.. !  :-P

En bekant skrev en status igår på FB som jag inte kan annat än att hålla med henne om, detta skrev hon :

Ett litet meddelande till alla tjejer.

MAN SKAFFAR INTE BARN MED NÅGON SOM INTE VILL HA BARN. Det borde fan vara straffbart. Man förstör inte ett, utan två liv genom att göra så. Det är så jävla fult och förmodligen det absolut värsta jag vet... ARG. som fan.
Förstår liksom inte grejen, varför vill man ha barn med någon som inte vill detsamma ?! :-S
Verkar vara väldigt vanligt bland tjejer idag iaf..


nåååja... dags för lite bilder va ? ;-D



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Förstår din väns och din åsikt kring barn..

Det är ju inte idealt, självfallet.

Men och andra sidan, t.ex min sida.. Så var ingenting planerat, och ingenting var rätt så att säga..(...) Ingenting var idealt.



I flera dagar var jag hungrig, men så fort maten kom på bordet så var jag inte sugen längre. Min brors flickvän som var gravid sa att jag hade samma "symptom" som henne, att jag borde kolla mig.

Gjorde det samma dag, och nog var det så, jag var gravid.



Min sambo i Sthlm kastade då ut mig inom loppet av en vecka och ville inte ha barnet.

Jag flyttade ner till min hemmastad och även om allt var orätt, jag inte hade det tillräckligt ideal på något hörn, jag att jag inte kunde ta bort henne..

Jag gick och tänkte en hel del.. På vad hon inte skulle ha om jag behöll henne, hur jag själv haft det. Men vad skulle jag ångra mest? tänkte jag. Att jag behöll henne, eller att jag Inte behöll henne?



Idag har jag världens finaste prinsessa som jag är otroligt stolt över!=) Jag har det absolut inte lätt, har iiingen som hjälper mig, kommer aldrig ifrån och kan göra något på egen hand. Har inget körkort, ingenting.. Men jag har min dotter, mitt allt =)

Och jag hoppas att hon kommer att, även då det blir jättejobbigt att förklara, att hon är glad att hon har mig, när hon får dystra tankar.



Och det smärtar mig enormt, att det alltid kommer att finnas någon som hon skulle ha haft vid sig, men som inte ville ha henne..

Men det finns ändå mamma som vill ha henne och ger henne kärlek för en miljon människor istället =)

Det är inte idealt någonstans.. och jag hoppas att hon inte kommer att se sitt liv som förstört därav.

Desvärre var det inte idealt, men kunde inte förmå mig själv att göra mig av med henne, min älskade gumma=)

Jag respekterar dock era åsikter,.. =)

Och jag Älskar din blogg!=)

Ha en bra helg!=)

2012-02-04 @ 20:09:47
URL: http://www.metrobloggen.se/thisisme
Postat av: Undrar också!

Gillar din blog och håler med om d mesta du skriver, så oxå detta... Varförvillman?

2012-02-05 @ 15:38:24
URL: http://blogarejtyvarr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0