Känslig



Har sovit apdåligt inatt !
Dels för jag har drömt massa mardrömmar, sedan , en riktigt irriterande sak...
Jag har mått nå ooootroligt illa pga en LUKT !
Jag har alltså inte kunnat sova ,för att det har luktat mat !
P hade lagat sitt kvällsmål som består av nötfärs, och jag vet inte om de var köttet i sig, eller kryddan, men jag hade lagt mig redan när han lagade maten, och vaknar sedan, och känner lukten, och börjar typ få kvällningar !
Mår så ILLA, kändes som jag skulle spy vilken sek som helst !
Försöker lägga mig under täcket för att ens kunna andas.
Och de sjuka är ju att de inte ens egentligen lukta mer än vanligt när man lagat mat, men något gjorde mig riktigt känslig igårkväll för just den doften.
Riktigt skumt, och som sagt irriterande när en sådan löjlig sak skall förstöra nattsömnen :-P


Snart dags att väcka herrn, sedan blir de frukost och fixa matlådor för att sedan påbörja dagens arbete.

Är så sugen på att köpa hårfärg och slinga håret ljusare själv, men måste intala mig att det INTE är en bra ide, med tanke på tidigare erfarenheter haha.. Nu när mitt hår äntligen börjat bli frisk skall jag inte sabba det igen, gummihår är fett ute har jag hört ;-P




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Smaken är faktiskt grym, med tanke på allt annat man smakat, så jag hoppas du också tycker det =)

DMAA.. Alltså, för att vara ärlig.. Jag känner ingenting utav det. Nada. Om jag bara tar DMAA dvs. Men mycket möjligt att det kanske gör att mjölksyran fördröjs.. jag är osäker. Men känner absolut inget av det.

Tar det hellre med Insane.. men samma där, möjligt att det endast är Insane jag känner av då.

Men jag skickar med 2 kapslar, så kan du ta en med och en utan Insane, så du får testa=)

Nyfiken på vad du kommer att tycka!

Skicka en adress så skickar jag det imorgon!=) Skall bli kul att se vad du tycker!=)

De skall ju släppa en ny PWO som de hävdar är bättre än Insane.. och den skall tydligen inte innehålla DMAA, Madness kallas den=)

Skall bli jättekul att testa!=) Skickar ett prov på den också när den kommit ut.. Vilken dag som helst nu =)

2012-02-19 @ 17:01:01
URL: http://www.metrobloggen.se/thisisme
Postat av: sandra

Neeej! Färga inte själv! Haha du vet ju hur det blir, det ser fint ut på förpackningen men det kommer nog att sluta med att det blir orange och gummi. Haha varför gör man om sånt hela tiden, fast man egentligen vet att det aldrig blir bra.. Kram

2012-02-19 @ 18:08:37
URL: http://sandrazakariasson.blogg.
Postat av: Micha

Hahah... ja.. man lär sig ju aldrig :-D Men nä... jag skall stå emooot haha :-D

Ses imorgon ! kram ! :-D

2012-02-21 @ 20:10:34
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0