Svullat

Var på möte i stan idag, sedan åkte jag till S jobb och blev bjuden på lunch innan jag skulle bege mig till gymmet för lite axlar :-)
De har de lyxigt de som jobbar hos/på polisen i stan, lunchbuffe, massor att välja bland :-P
Pannkakor varje torsdag också haha !
S tipsa om att ansöka till ett jobb där hos polisen, men vettetusan, jag skulle väl väga 100 kg på mindre än 1 månad isf haha !
Nån bönblandning, ugnsstekta morötter, lite vanlig sallad, pizzasallad, potatis, kött, kyckling, 3 bröd (brödjunkie) och lite pannkisar + sylt och grädde till dessert ;-P

 
 
Har glömt att slänga upp denna bilden som kan göra en mindre bra dag till de bättre haha !

 
Så jävla söt ! HAHA !
 
 
Pusspåer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0