Spontantripp till GBG

I fredagskväll fick jag och P för oss att vi ändå ville åka ned på luciapokalen för att se syster och pojkvän tävla.
Klockan var då 22.30 ca och klockan 02.30 drog vi mot GBG.
Man var ju lagom slut när man kom hem på kvällen vid 24 haha.. ingen sömn på 2 dygn.. 
Men det var det värt ! 
 
Så stolt över min syster som ställde upp i BF ! Snygg som attans !

 
Längst till vänster <3
 
Fick med mig en hel del kosttillskott hem :

 
Blev en del bars och skräpmat + godis under helgen :-P
Färdgodis är ju ett måste...
Hade iaf superkul !

Idag körde jag ett benpass efter skolan, sedan hem och äta lite ;-)
Vörtbröd är ju för j*kla gott ! 3 st slank ned haha !
 

Kommentarer
Postat av: Sebastian

grym peak!:D

Postat av: Anonym

Kul att se dig snygging!! :)

Svar: Detsamma ! :-) Fas jag är så jävla blyg så hoppas du inte uppfattade mig som elak eller så´:-P
Michaela

2012-12-11 @ 17:38:03
URL: http://juliagrubisic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0