Lördag

Hej folks ! :-)
Snart nyår.. och ett NYTT ÅR !
Mina klänningar har inte kommit ännu, så blir att rota fram något annat till nyårsafton :-/
Har precis svullat i mig en massa mat efter första passet på typ 2 veckor !! Fan vad jag saknat att träna.
Även om jag tar det RIKTIGT lugnt.
Tog en goodlife pepparkaka som efterrätt efter måltiden med en kopp kaffe, nomnom... smaskens !
 
Var och hälsade på T & H i förregår för första gången sedan bebis Joel kom :-D
Så söt ! <3
 
Har bild, men jag vill inte lägga upp utan att T godkänner :-)

Annars... ja.. fortfarande svullat massa mat, spec julvört haha ! Så nu känner jag mig slät som jag vet inte vad... och spec då jag inte heller tränat... men som sagt, nu börjar jag lite försiktigt så de ska nog bli bättre snart ;-)
 
 
Fick en digital fotoram av storebror T i julklapp, och har försökt att fixa in lite pix i den, men de går väl sådär haha..
Kom på att jag hade ju CD skivor med bilder från när man var en ung jobbig tonåring som jag ville kolla på också, så river ut allt från TV bänken och börjar leta.. men när jag väl hittat de skivor jag sökte, så fungerade de inte ens att se dem på datorn ? :-( Datorn "kände" liksom inte ens att CDn satt i.. hmf.. får be P kika på de sedan , vore ju kul att se vad man har för pinsamt hahahaha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0