JUL

Haft några jättebra dagar vid jul :-)
Åkte till mor i söndags och hem igår igen.
Alltid lika skönt att få komma hemifrån för en liten stund, och att få träffa familjen !
Vi har ätit gott, och umgåtts, precis som det ska vara :-)

Slänger in lite bilder från dagarna som gått !
Var också hos Ps mormor och mor igår en sväng på vägen hem, blev det ännu mer julmat :-D

Vi åt lite Pizza och sallad dagen innan svulldagen (julafton alltså)
 
Brors kisse Bumbi, så fulsöt ! :-D
 
 
Kolla stilen liksom.. såhär låg han typ 20 min...
 
Blev en morgonprommis med mors vovve Leo p
å julafton också.
 
Hos Ps mormor , jättegod saffransglass !
Jätteglad för alla mina julklappar jag fick iår <3
 
Hahaha... status från FB... bilden talat för sig själv....
 
 
Idag ska jag träna för första gången på ca 1½ vecka.. bara köra igenom armarna eller nått lite lätt kanske ?!
Känna att musklerna finns kvar liksom ;-P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0