Gulligt !

Fick ett litet brev idag på posten, blev helt paff haha :-D
Händer liksom inte ofta att jag får brev med vykort...
 
Svärmor och mormor som skickat ett gulligt brev + pengar efter att jag tog körkortet !
<3
 
 
 
Igår var jag och åt lite adventsmiddag hos S&S, fick träffa några av syskonen, riktigt trevligt !
S lagade jättegod mat också.
Alla tänkte sig väl bara att vi skulle fika lite, men han fixa 3 rätters han haha :-D
 
Efter all mat satte vi oss och jäste lite i soffan, på TVn sändes de amerikanskfotboll, gillaaaaart ! :-D
Bättre söndag kunde de inte bli!

Så skönt med en varm vinterjacka, nöjd att jag inskaffade den förra året ! Fattar inte hur jag klarade alla dessa år utan en redig vinterjacka !
 
Ja.. mina rutor blir mindre och mindre synliga.. men jag ökar på maten gradvis så de är bara att stå ut.
Fick fråga hur jag tränar och äter osv också..
Jag äter lite PF inspirerande.. alltså.. jag börjar äta vid kanske 14-16 tiden, och fram till 20-22. Och då MYCKET.
Aminosyror innan träningen och när jag vaknar.
Träning... 4 split just nu, ca 10 rep per set.
Inge avancerat :-)

 
P är hos sin mor just nu, men när han kommer hem om ett tag åker vi en sväng och hälsar på hans syster sedan storhandla, ekar lite i skafferiet/kylskåpet nu :-P
 
(eeeh, ser att jag gör en Figure II på magbilden HAHAHA (lite internskämt med sis:-P)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0