Besök i förorten

Idag har jag åkt ut till ghettot.. haha nää.. men vällingby (där jag växte upp)
Träffade far + fru och barn.
Kidsen ville tydligen "visa upp" mig i deras skola (min gamla skola fö) haha... Kände mig nästan som en kändis där ett tag... ungar :-)
Vi åkte och åt i centrum på thairestaurang.
Buffe, så jag lassa på ordentligt !

 
Japp... allt blev uppätet i stort sett :-P

Efter att jag sagt hejdå till allihoppa begav jag mig till SATS telefonplan där jag körde lite armar.
Nu är jag äntligen hemma och har precis ätit lite mackor + proteindrink :-)

På instagram var det någon som gjort en lite rolig grej med en av mina bilder, uppskattas ju :-)

 
Nej nu ska jag kika igenom lite bloggar sedan ska jag ta en dusch, P kommer väl hem om ett tag också :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0