Söndag

Igår kom syster och hennes kille hit framåt kvällen för lite tacomiddag och film :-)
Vi åkte och handlade inför kvällen , när vi plockade på oss godis fick vi se något som inte riktigt passade in haha.. .. Hur kommer man ens på tanken att lägga en räka i godiset haha ! ?
 
Nåja.. åt oss proppmätta på tacos, men de stoppar ju inte oss från att gotta oss i godis och bullar till kvällens film som blev The cabin in the woods , skräckfilm.
Men den var inge vidare :-P
 
 
 
 
Nu är det bara en vecka kvar tills jag börjar makeupskolan.. ska bli kul ! :-D
Och den 22 augusti blir jag ju äldre också.. urk... tant ! haha !
 
 
Snart blir det en sväng till solarieöarna tänkte jag... känner mig bleeeek !
 
 

Kommentarer
Postat av: Sebastian

ser ut som grym form! Ska du tävla?

Svar: Tack ! :-) Fast det är långt kvar tills att jag skulle tycka dt var "tävlingsdags" men , kanske, vem vet, någon gång kanske :-)
Michaela

Postat av: Anne

Your body looks so incredible! Especially your abs and arms. Will you please post your arm workout soon? Witth the number of reps and weight used and everything? I am an 18 year old dutch girl who recently started lifting more seriously as i love the look of well shaped arms on women. Soon i'll have them;) keep the sick workouts coming!

2012-08-22 @ 05:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0