Söndag

Regn regn.. blir inne idag mao :-P
 
Kryssen då... fyllon fanns det gott om iaf haha !
Nä men vi hade trevligt, var skönt att komma bort och göra något ! :-)
Gick "ut" på kvällen, tog några drinkar.
Dock blev jag sjuuuukt besviken på min strawberry daiquiri som jag längtat såååå efter..
Fan den vidrigaste jag någon sin druckit.. :-P
Nåja, får ta mig till Fridays snart , där vet man att den är god iaf !
 
Igår var de också den efterlängtade frukostbuffen... på bilden ser ni alltså första vändan.. av typ.. 10 ? hahaha..
Blev ju flingor och annat gott med sedan..
Ja, ni vet.. jag kan äta.. ;-)
Matade måsar med beef jerky också.. det var en upplevelse haha !
Fick några grymma bilder.. ;-)
 
 
Och så 2 andra.. en på en sliiiiiten brud dagen efter haha..
 
 
 
 
Blir att fixa lite mat snart, taco.. och till efterrätt.. äppelpaj med vaniljglass ;-)
(som om man inte ätit tillräckligt i helgen liksom)
 
Och imorgon börjar jag min MUA utbildniiiiing !
 
Pussdååå !

Kommentarer
Postat av: C-J

Hej =) Såg att du saknar header och att din blogg är underbar i övrigt, så jag tänkte kolla ifall jag får äran att få göra en header till dig? =) Älskar nämligen att göra såna och jag tar inte nåt betalt :) Bara o mejla ifall du ser min mejladress. Hoppas att den syns för dig :)

2012-08-28 @ 12:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0