Nämen HEJ !

Jag vet att jag är riktigt dålig på att skriva nuförtiden.. :-P
Har iaf börjat min makeup artist utbildning.
Det första jag har att säga är.. faaaasiken vad mycket svårare det är att sminka någon annan än sig själv !
Bara öva !
Nästa vecka ska vi gå igenom bryn och färgning av ögonfransar mm.. längtar !
Har ju typ lite fetish över ögonbryn haha.. !


 
 
Idag är det vilodag från träning.. och ingen skola.. så jag är grymt rastlös !
Precis ätit lite lunch och dammsugit/plockat undan här hemma.. nudå? Haha..
Får la slösurfa lite på nätet.. kanske fixa naglarna.. ?
Bakat chokladbollar också... det glömde jag nämna ;-) P fick ta med sig hälften till jobbet, annars skulle jag smälla i mig allt idag.. ! 
 
 
Annars dåå ?... hmm.. körkortet går segt... men nu har jag iaf hittat en ny skola, eller ja, jag bokade tid nästa vecka för en testlektion där iallafall.. så får man se om man connectar med läraren, är ju verkligen viktigt...
Kan vara dags att boka in uppkörningen sedan efter den lektionen, då lär jag få reda lite på hur mycket kvar jag har osv.. Är ju som sagt typ 2 månaders väntetid på uppkörning i stockholm nu, och inte nog med det, så stod det i DN att de kommer höja priserna från och med den 1 sep om jag läste rätt.. typiskt.. som om det inte är dyrt nog att ta körkort ?!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: C-J

Vet inte hur du ligger till, ifall du har klarat av teorin ännu eller inte... Men om du har teorin kvar så finns en superbra app. Appen heter "Teoriprov för B-körkort" och den finns i en demoversion (gratis), och fullversionen kostar 189 kronor. Bara att söka på "körkort" så hittar du det :)

Men den teori-appen är ju ändå bra även efter teoriprovet så man håller sin kunskapsnivå så bra som möjligt och det är viktigt för uppkörningen :)

För det e klart du ska klara uppkörningen på första försöket =)

Svar: Tack för tipset :-) Fast jag har redan laddat ned den appen + några till, jättesmidigt ! :-D
Michaela

2012-08-30 @ 17:41:52
Postat av: Olivia

Ush, vad lyckligaste dagen i mitt liv då jag tog körkort, lagt så SJUKT MKT pengar på det!! Hade ingen som kunde övningsköra med mig och jag var jättefeg i trafiken så gick åt 60 körlektioner innan jag klarade 3 uppkörningen HAHA :P Nu vågar jag knappt köra för jag är så rädd att bli av med körkortet :P (fail) haha.

Svar: Nääää haha.. nu måste du ju fortsätta köra :-D Ja.. körkort kan bli en dyr kostnad har jag märkt :-(
Michaela

2012-08-31 @ 07:59:28
Postat av: sandra

Jag är mer än gärna sminkdocka att öva på ;)

Svar: Haha , tack, kommer nog behöva öva lite :-D
Michaela

2012-08-31 @ 17:51:37
URL: http://sandrazakariasson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0