Chill

Sitter i vasaparken och tar det lugnt efter ett benpass på bästa gymmet-Delta !
Passet gick ok, fuskat med böjen rejält på sista tiden, måste skärpa mig! :-/

Igår var vi på bio, såg Madagaskar, en feelgood film helt enkelt , blev massa godis också, som vanligt :-)

Vet inte vad som händer ikväll, lutar åt att bara åka hem och se någon rulle och svulla lite till... Ha!

Nu har jag haft riktig beslutsångest flera dagar ang hårfärg... Till och med frågat på FB om hjälp (töntvarning) men inte fan kommer jag fram till ett beslut ändå haha... Mörk eller ljus.. Hmm... :-/ känner för att köpa färg och bli mörk NU, men rädd att jag ska ångra mig haha.. P föredrar mig mörkhårig tror jag dock ? :-P


Kommentarer
Postat av: Nallie

Kör på mörkt!! Tror inte du kommer ångra dig

Svar: Ångrar mig jämt, det som är problemet haha :-D
Michaela

2012-08-11 @ 18:21:27
Postat av: Cilla

Jag förstår inte, du svullar som bara den men ändå har du en grym form.Bra förbränning antagligen!

Svar: Mnjaa... jag äter mkt jo , fast jag rör mig också en del just nu när de är fint väder ute haha :-D Framåt vintern kommer jag nog inte kunna äta såhär :-D
Michaela

2012-08-12 @ 13:39:09
URL: http://www.ijastrong.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0