Valborg

Tur med vädret idag, än så länge iaf :-)
Kanske blir det den första valborg med bra väder på X antal år ? :-P
Har sett att de kommer vara en brasa i stort sett precis utanför här hemma, så kanske blir att knata ut och kika en snabbis bara.



Funderar lite på hur jag skall fixa med träningen imorgon.. SATS har ju stängt här, så det närmaste är ju liljeholmen som kommer ha öppet.. eller, ska jag köra på f24s då mitt kort inte har gått ut ännu.. hmm.. tycker ju att det är lite jobbigt att träna på nya ställen då man inte har en aaaaaaning om var saker och ting ligger hahaha !
Får tänka lite på saken ;-)

Pratat med mami nyss också, hon ska ju komma och hälsa på har vi tänkt, kanske blir om 2-3 veckor, måste prata med P innan om det också självklart. Men ska bli kul att ha hit mor över en helg <3

Och jag blir less på min blogg... tydligen är de många som inte kommer in på den, eller, så får folk virusvarning ? :-(
Måste fixas...

Hoppas ni får en trevlig valborg, sup inte ihjäl er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0