Onsdag



Precis tagit en dusch, och känner att det strax är dags för nattamålet och sedan sängen faktiskt :-P
Dagens arm/axelpass gick bra, dock är de som vanligt lite jobbigt när man tränar mellan 16-19 då det är som mest folk på gymmet.. får nästan slåss om platsen haha !
Nej, men jag kunde köra mina 2 "supersetsövningar" utan att någon störde mig under hela passet, så det tackar jag för ;-)
Har så mycket godis hemma, så de senaste passen har jag faktiskt suttit i omklrummet och gottat mig i alla möjliga sötsaker.. och som vanligt får man möööördande blickar av flera kvinnor/flickor haha..

Och en sak... vad är det för FEL på vissa människor ?! Idag när jag satt på rast och åt min matlåda, sitter en gubbe på en bänk framför , och bokstavligen GRÄVER i näsan... så vidrigt osmakligt, skäms man inte ?!.. nej.. usch... finns ju dessa som man sett som till och med ÄTER skiten efter de grävt lite.. mm.. smarrigt ! ..
Blää.. blir illamående.



Kommentarer
Postat av: Pia

Hej! Ramlade in på din sida av en slump och måste säga att du har en grym kropp! Några grymma träningstips? Jag vill gå ner ca 10 kg och bli både starkare, snyggare ock tightare! :)

2012-04-12 @ 04:02:00
Postat av: Julia

Hördu. På fredag ska Julia till Sthlm ;) har du kvar mitt nr så hör av dig :)

2012-04-12 @ 07:39:34
URL: http://juliagrubisic.myshowroom.se
Postat av: Micha

Pia :

Tack så mycket :-)

Jadu... det är en ganska "bred" fråga :-P

Tränar du något i dagsläget ?

2012-04-12 @ 18:18:24
URL: http://michaelamolander.blogg.se/
Postat av: Eddie

Men de kunde ju vart värre Micha! han kunde ju petat sig i arslet.... :D

2012-04-12 @ 22:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0