Låt mig iaf få träna ifred !

Kom hem från gymmet för inte så länge sedan, har hunnit få i mig lite mat, pratat med <3 i telefon en sväng också.
Vissa dagar kan jag inte annat än att bli riktigt irriterad när man är ute och främmande män försöker komma med någon (enligt dem) bra kommentar för att få igång en konversation. Ännu värre, som idag , när jag TRÄNAR, eller, varför inte när jag svettig och jävlig knatar från gymmet och bara vill hem !
Så de är faktiskt en sak som jag saknar med det gamla gymmet.. tro det eller ej, avdelningen för enbart kvinnor !
Den var faktiskt jävligt praktisk när man skulle köra vissa övningar/muskelgrupper. 

Spelar ingen roll om dom har flickvänner, fruar eller barn, män är män, och deras intellekt är deras dick.


Ok ok... några bra män finns det... jag skall icke dömma alla, är bara lite bitter :-P

Nog om det... träningen gick förövrig bra annars faktiskt... dock tror jag inte riktigt att de nya upplägget är något för mig.. visst, bra pump får man.. man jag pallar inte att bara köra 4 övningar per pass och maaaassa sett på 2 av dem.. jag tröttnar så snabbt :-P
Men forsätter ett liiitet tag till på detta, sedan går jag vidare på något annat ;-)

Kommentarer
Postat av: fattarintehurdumenar

men det utseende du har valt skriker ju "uppmärksamma mig"??? Varför lägger du så mkt tid o pengar på ditt utseende om du inte vill att folk ska tycka du är vacker och stöta på dig?

2012-04-17 @ 10:00:57
Postat av: Lolloink

Åh gud vad jag känner igen mig i det där du beskriver, tycker det är skitjobbigt rent ut sagt... när man tränar vill man bara vara ifred. Jag har gratis gym på jobbet och det är mest killar som tränar där, inget fel i det men vissa dagar gör ajg inte de övningar jag hade tänkt för jag tycker det är jobbigt för jag ser ju hur dom glor ( och ibland kommenterar ) ... och så blir jag arg på mig själv för jag låter med nedslås av nåt sånt..

2012-04-17 @ 11:03:39
URL: http://lolloink.blogg.se/
Postat av: Lolloink

Sv; kloka ord! det är viktigast att hålla träningen rolig, man glömmer det ibland :/... Så hehe ja ska väl inte flytta till gymmet kanske men det är bra roligt att träna, fast en löprunda i spåret kan va minst lite "rolig" - givande, eller övningar hemma... om de inte vore för gubbarna skulle ja nog ändå kunna flytta in på gymmet... trivs ju där :P Även om de inte syns så väl på magen än så länge haha

2012-04-17 @ 11:11:10
URL: http://lolloink.blogg.se/
Postat av: Micha

Fattarintehurdumenar : Då ska jag få dig att fattavadjagmenar... ;-)



Antingen är du säkerligen en man som tog åt dig av vad jag skrev.. eller så är du en tös som inte riktigt kan läsa och kanske tänka lite innan du kommenterar..

Skrev jag inte att jag tränade ?.. Jag vet inte hur du ser ut när du tränar, men jag är inte riktigt den som springer runt och tippar på tårna i korta shorts och sporttopp på mig... Visst, det är gånger jag faktiskt enligt mig själv faktiskt kommer till gymmet med för mycket smink, I admit, men igår var inte en sådan dag, och det är därför jag blir smått irriterad på män, när jag inte sänder ut några sådana "signaler" du verkar tro. Och om det är brösten du också tänkte på, så nej, de syns knappt om jag varken har BH och sedan har en tjocktröja/jacka på mig ;-)



2012-04-17 @ 11:31:12
URL: http://michaelamolander.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Micha. Jag vet exakt vad du menar. Händer mig med tom ibland att dom frågar "stör jag" och jag säger jaaa! ändå så kan dom inte hålla sig till att försöka starta en konversation. Det ska inte spela någon roll om man är osminkad eller inte eller vad man har på sig. Man går dit för att träna!! inget annat. liksom att människor går runt på gymmen och försöker ragga är bara såååå irriterande...

2012-04-17 @ 14:35:21
Postat av: Micha

Haha.. ja, somliga förstår verkligen inte fast att man till och med gör det klart och tydligt att man INTE är intresserad av annat än att träna :-P



2012-04-20 @ 15:53:05
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0