Inte så smart...

...att bestämma sig för att stanna hemma och ta det lugnt ikväll.. för jag är så GRYMT rastlös :-P
Dammsugit, tömt dammsugaren , plockat undan, färgat ögonfransarna, kollat runt på nätet, svullat mat, betalat räkningar... nuuudå ? :-(
Nu önskar jag att jag hade körkort så jag kunde våldgästa någon, för att sätta sig och åka komunalt är så aptråkigt att det tar död på lusten till att göra något just nu :-P
Övningskörde faktiskt för första gången på mååånader häromdagen, de gick väl OK.. men man glömmer ju så fort det man lärt sig !
Borde ju kanske plugga lite teori nu när jag inte har annat för mig.. men, det är tråkigt haha !
Nej, snarare är de så att jag inte alls har koncentrationen för det , iallafall inte just nu.

Hoppas ni får en härlig lördagskväll, själv skall jag sitta ensam hemma och tycka synd om mig själv ;-)



Soooorry ni som har något emot nakna bilder i min blogg.. men, då får ni helt enkelt sluta kika in här ;-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0