God morgon !



Fan snygg hon är !! :-D


Iaf haha... vaknade för ett tag sedan, fått i mig en megafrulle, och nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag skall hitta på .. ?
Kanske knatar bort till gymmet och stretchar lite eller så haha..
Får man ju iaf en anledning till att gå ut nu när solen kikar fram !
Så tråkigt när man inte har något planerat under en hel dag.
Alla ligger väl bakis idag också :-P
Igår testade vi go cart, riktigt kul haha !
Jag gjorde så P krocka in i mig... sopa jag är :-D Men måste ju bli lite action ! ;-P
P var en aning bättre än mig ( ok ok, I admit, ganska mycket bättre :-P)

Såg en komedi i fredags, Jack and Jill.
Har ju tyckt att Adam Sandler varit en av de roligaste skådespelarna, men denna var inte vidare bra faktiskt. Har lite svårt med filmer då skådespelare skall vara flera olika personer i filmen.. blir lite överdrivet.
Men någon rolig scen fanns ju :-)



Om man skulle ta sig en latte till och sedan kanske STÄDA lite här hemma :-P

Kommentarer
Postat av: Bina

Med risk för att låta fjäskig, så måste jag säga att du är minst lika snygg som bruden på bilden.



Tänkte på det du skrev i något av de föregående inläggen, ang svartsjuka och avundsjuka, fattar att det måste vara frustrerande. Men människor i allmänhet verkar ha svårt att acceptera om någon annan har något som man själv inte har.



Du har tyvärr väldigt mycket utav det, på gott självklart. Men på ont med tanke på hur andra inte kan unna dig det.



Jag har märkt att det bästa sättet att bemöta sådana människor och sådant beteende, är att ge dem vad de inte alls förväntar sig. Kärlek kärlek kärlek.



En ond blick - ett leende tillbaka. Fake it until you make it - för att annars blir man lätt bitter av att bli irriterad och påverkad av allas äckliga svart och avundsjuka.



Blev riktigt långt. Sry

Mvh

2012-04-08 @ 12:39:57
Postat av: Andréa

Alltså, så fort jag läser din blogg blir jag sjukt inspirerad till att börja träna direkt. Sen så sträcker jag på mig.. och känner hur skönt det var i soffan.. MEN tanken du förmedlar är faktiskt mycket positiv! :-P Även om min hjärna inte når ända fram haha :P

2012-04-09 @ 00:32:49
Postat av: Micha

Andréa :

ÅÅåh vad din kommentar fick mig att garva, så skön ! :-D

2012-04-10 @ 20:41:34
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0