Fyyfaaaaan

Har sådan grym huvudvärk så jag vet snart inte vart jag skall ta vägen :-(
Vet inte om det är bihåleinflammation kanske ?
Kunde knappt sova inatt, tagit alldeles för hög dos av panodil också, fast vettesjutton om de inte hjälper då de gick ut för typ 1 år sedan då jag fick de när jag gjorde min operation ? :-S Men tabletter skall väl fungera ändå haha ?

Har iaf fått träffa min älskade Linn en stund idag <3 Hon fick också rejäl huvudvärk när vi var i nacka, fast de var migrän på ingång för hennes del. Hoppas att hon hann vila och är kry tills hon skall iväg ikväll :-/
Och jisses, Linns hund, första gången jag får se Roxy, mitt hjärta smälte, så himla SÖT ! :-D

Försökte hitta en ny BH, gick in på CHANGE där jag vet att de har större storlekar... Men just min fanns ju inte i de BHarna jag ville haa.. :-(
Och... jag fick en smärre chock när jag insåg vad jag EGENTLIGEN skall ha för size haha.. jag har trott att jag kaaaanske kan klämma in mig i en D-DD... pfff... jag behöver H kupa ! Där fick jag !
Får beställa på nätet verkar det som..





Kommentarer
Postat av: Bina

En tanke som slog mig när jag läste om huvudvärken. Jag satt själv med ett dunkande huvud igår. Jag själv har pollenallergi, kan det kanske vara så för er också?



Det kan komma plötsligt, man behöver inte ha haft besvär med det förr.



Hoppas du slipper huvudvärken idag i alla fall .

2012-04-06 @ 12:20:12
Postat av: Bina

Glömde, har sett reklam ute ang bh:ar eller kanske är det bikinis, förhoppningsvis bägge delarna, freya heter företaget och de ha upp tom Jkupa.



Tips bara

2012-04-06 @ 12:23:42
Postat av: Micha

Bina :

Tack för tipset ! :-) Var inne och kikade dock , men just nu fanns ingen inne som föll mig i smaken där.. tycker de flesta ser så "tantiga" ut :-( Men de kommer ju in nytt hela tiden säkert :-)

Tror inte de är allergi... känns mer som bihåleinflammation.. värk ända ned till tänderna :-S Men idag är det liiiite bättre iaf... har ju knaprat panodil hehe :-D

Tack för dina kommentarer ! Glad påsk !

2012-04-06 @ 16:14:16
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0