Söndag

Idag har jag i stort sett legat i sängen heeeeela dagen.. bara gått och solat imorse..
Så den enda motionen bortsett från de har varit till toan och sedan köket för mat haha.. snacka om LAT DAG !

Nu är jag dock väldigt uttråkad och vet inte riktigt vad jag ska göra... har kollat allt jag kan komma på , bloggar, shoppingsajter mm... nudå ? :-(
Borde kanske slå upp teoriboken.. men de känns inte så lockande när man i nuläget ändå inte kan kolla upp en körskola då jag inte har en aning om var man får bostad :-P
Fast har kanske en på g.. så hoppas verkligen att de inte blir något krångel.. dock är de ett tag kvar tills hon skall hyra ut, och de är mellan 6 månader till ett år.. men bara 6 månaders kontrakt först, sedan får vi förlänga därifrån kanske.. MEN bättre än ingenting :-)
Dock är jag fortfarande tacksam om ni hör av er om ni vet om någon lägenhet i närheten av stan, söder om stan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0