I väntan

på att P ska sluta jobbet och vi skall åka och handla lite så leker jag med mobilen då jag redan tröttnat på datorn och att läsa igenom lite bloggar..
FISK !

Något sliten, ni skulle sett hur jag såg ut igår haha , jag hade så svullna ögonlock att jag knappt kunde se !!!
Imorse var de bättre iaf och nu är de nästan OK igen.
Vågar iaf visa mig ute :-P

På vägen till gymmet idag såg jag inte bara söta bambisar.. jag såg också en kille i min ålder med den konstigaste gångstilen jag någonsin sett.. fräck som jag var försökte jag filma han, men fasiken, solen lyste på teleskärmen så när jag kollade nu så hade jag missat honom haha..
Eeeeh.. aa.. vet egentligen inte ens varför jag skriver... trisstess..
Fick sms nu, skall bli hämtad om 10 min... tjohej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0