Eeh.. ?

Jag fick ett mail av en tjej häromdagen då hon hade upptäckt att någon snott massor av bilder från mig på FB/bloggen och skapat ett fejkkonto... vad är det man får ut av det liksom ? :-S
Tack för att du berättade iaf ! :-)

Nej.... var dig själv.... det blir bäst så :-D



Någon som har tips på vad man skall köpa för vinterjacka iår btw ?
Tycker de är svårt att hitta en som är SNYGG och VARM..

Sedan om ni vet var man kan hitta skinnjackor som sitter tajt och snyggt på oss som har lite större byst får också gärna komma med tips.. letat ihjäl mig både iår och förra året.. alla sitter fel ! :-P

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tycker att märket Stockholm har snygga skinnjackor, i alla fall föregående år. Korta, och ofta snygga kragar. :) Ha det gott!

2011-09-12 @ 18:45:35
Postat av: Micha

tack :-)

Fast dock hittade jag inte märket när jag sökte på google.. vet du var dessa jackor finns ? :-)

2011-09-13 @ 10:22:45
URL: http://michaelamolander.blogg.se/
Postat av: Tess

No probl. tjejen :) Jag hade uppskattat om någon hade informerat mig oxå. Är kontot spärrat nu? Ha det gott!

2011-09-13 @ 11:04:20
URL: http://www.metrobloggen.se/tsky
Postat av: Aurum

Trist att folk snor bilder av dig. Tyvärr händer ju det väldigt många snygga tjejer. Antar att den som gör en fejkprofil eller liknande av dem får nån sorts sjuk kick av det.

2011-09-13 @ 12:16:19
Postat av: Micha

Therese :

:-)

Nu är det borta, tack :-D



Aurum:

Ja, haha.. något sådant skumt måste det ju vara :-D

2011-09-15 @ 10:26:33
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0