Sjuuuk

Har lyckats bli förkyld... Typiskt :-( tycker de är lite dumt av kroppen att låta bassiluskerna vinna kampen!
Konstigt att jag inte blivit sjuk på länge när jag tränade mer... Nu blir de 4 pass i veckan, och DÅ blir jag förkyld?!
Jaja...
Igår var jag på jakt efter vinterjacka igen, men utan framgång... Vad tusan ska man köpa för någon? :-/

Ska träna bröst och triceps idag, ja, ni läser rätt, tränar även fast jag ej är frisk, hoppas ni läsare är smartare än mig och låter bli när ni är krassliga :-)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kollat på jackie eller hollister finns i Täby centrum dom hade mycket snyggt.

2011-10-04 @ 19:40:05
Postat av: Micha

Nää.. fast, de är lite långt att åka :-/

2011-10-08 @ 16:36:31
URL: http://michaelamolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0