Utgång

Igår blev det en lite "spontan" utgång med syster och Malene :-) Tanken var ju att sova hos syster på tors-fre bara, så hade ju bara träningskläder på mig haha... men tur att man har en storasyster som har samma klädstorlek så man kan låna :-D Dansade ända från att vi kom tills att de stängde i stort sett, sedan tog jag och syster en promenad hem till henne :-) En mycket trevlig kväll ! Idag har vi tränat axlar + armar också. Tog massa bilder med sis mobilkamera, så får lägga in några sedan när hon har möjlighet att maila dem :-) Tog bara någon igår innan vi skulle åka in till stan med min egna telefon :-P


Nu är jag TRÖTT , känna som jag skulle kunna sova i en vecka :-D

Kommentarer
Postat av: Emma-Lee

Bra förbränningsdag ;-D

Puss

2011-11-06 @ 21:52:47
URL: http://emma-lees.blogpsot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0